9.6.2015

Matkakohteet listana

Päätin (mieheni toivomana) tehdä matkustelulle oman blogin. Yleensähän olen reissuista jotain postannut käsityöblogiini, mutta varmasti näin on parempi. Olen matkustellut aika paljon, mutta tämä blogi alkaa nyt vuoden 2015 ensimmäisestä matkasta eli Englannin kiertomatkasta.

Tähän kokoan listan missä olen matkustellut (lista ei ole missään aika- tai paremmuusjärjestyksessä). Laitoin perään sulkuihin, jos olen käynyt useamman kerran samassa paikassa. Jos suluissa on 10, se tarkoittaa sitä, että olen käynyt niin monta kertaa, etten itsekään muista. Kaupunkikohteisiin listalla pääsevät vain ne kaupungit, joissa olen ollut lomalla tai työmatkalla. Ei siis lasketa mukaan läpiajokaupunkeja tai pikkupysähdyksiä.

- Itävalta, Wien
- Ranska, Pariisi (2)
- Ranska, Lille
- Belgia, Brugge
- Sveitsi, St. Gallen
- Sveitsi, Zurich
- Tsekin tasavalta, Praha
- Unkari, Budapest (2)
- Italia, Sisilia, Taormina
- Kreeta, Agios Nikolaos
- Kreikka, Rodos
- Saksa, autoloma, pääpaikkana Celle
- Saksa, Lyypekki
- Portugali, Porto
- Portugali, Lissabon
- Englanti, Lontoo (3)
- Englanti, maaseutukierros, kaupunkikohteina mm. Bath ja Torquay
- Skotlanti; mm. Edinburgh, Ayr, Inverness
- Irlanti, kiertoajelu, pääkohteina Dublin ja Galway
- Tanska, Billund, Legoland
- Ruotsi, Tukholma (10)
- Etelä-Ruotsin autoloma (2)
- Venäjä, Viipuri (2)
- Viro, Tallinna(10)
- Viro, Saarenmaa
- Viro, Pärnu
- Latvia, Riika


Toiveissa:
- Alpit
- Pidempi reissu Dartmooren nummille
- Brighton
- ... ja aina vaan Lontoo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti